joi, 16 iunie 2011

Finaluri...
















Un zambet...unul cum am si eu de-o vreme.
O fericire...pe care-o simt si prin care traiesc.
Un "Te Iubesc"...auzit si rostit in fiecare zi.
Astea sunt lucrurile cu care m-am obisnuit si care imi dau sens vietii acum mai mult ca niciodata.Inclusiv El...datorita caruia zambesc,sunt fericita si am motive sa spun "Te iubesc".
Acum fiecare din noi are ce-si doreste...Nu mai trebuie mereu sa ma tem de realitate,trebuie doar s-o traiesc...sau de o alta care ar putea sa-mi ia locul caci cred si sper ca asta nu se va mai intampla prea curand.Nu mai vreau sa lupt pentru o schimbare,ci doar sa nu-l pierd...
N-am crezut nici o secunda ca un sfarsit aparent linistit poate fi ceva atat de dramatic...pentru ca alt cuvant nu gasesc.E timpul sa se traga cortina,si actorii pricipali din aceasta piesa sa dispara chiar daca  au disparut acum mult,mult timp...
Poate nu m-am priceput la povesti,si unele au fost poate prea triste..ma bucur ca am avut unde sa-mi deschid sufletul de fiecare data...Unde sa scriu cat de bine sau rau mi-e,cat de fericita sau dezamagita ma simt..
De curand am trecut din nou printr-o despartire relativ usoara.Am lasat in urma amintirea unor 8 ani alaturi de cei mai minunati oameni impreuna cu,care am invatat mai multe lucruri decat pot scrie si nu numai...Aici  persoane au devenit mai mult decat simpli colegi,pe care nu-i voi uita niciodata desi vor deveni o istorie luuunga si complicata.Tot in acest loc l-am cunoscut si pe EL,cu ajutorul caruia am redevenit eu...
Si-o sa-mi lipseasca toate...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu