marți, 8 iunie 2010

Vara...

Vara aduce cu ea vechiul cliseu al unei nopti calduroase.
Te face sa redescoperi caldura soarelui ce incalzeste inima oricui,
Te motiveaza sa`ti faci planuri,acele vise pe care iti doresti mult sa le implinesti...
Te bucura cu fiecare floare ce`si deschide petalele in fata ta
Si te minuneaza cu multitudinea de culori si noante.
Ea este inceputul a 3 luni de distractie in care cu totii vrem..la mare.
Gandul imi intra in minte ca nisipul ce se varaste intr`o scoica pe tarmul izbit de valuri.
As vrea ca lacrimile curse pana acum sa le arunc in mare,sa nu mai stiu de ele
Iar sufletul sa`mi fie incalzit de razele fierbinti ale soarelui.
Fericirea sa`mi fie alimentata de fiecare rasarit ce`mi zambeste la fiecare 6 dimineata
Si vantul sa`mi adie in par luand odata cu trecerea sa si cea mai mica urma de tristete...
Iar atunci cand soarele apune,dorul sa se reverse in mare odata cu el
Nimic sa nu mai conteze,
Sa fiu doar eu si cu ea,marea...




Un comentariu: