duminică, 23 octombrie 2011

A piece of hell


Credeam c-o sa fiu fericita pentru totdeauna,c-o sa ma iubeasca si o sa-l iubesc mai mult decat a fost sa fie...
Ma simt coplesita de emotii si n-am cui sa-i spun pentru ca toti stiu ca am trecut cu bine peste asta,stiu ca m-am refacut repede si am invatat sa fiu optimista.
I-as dezamagi...
Nu-i bine sa fii trist,nu-i bine sa te doara...dar multe lucruri nu-s bune si totusi se intampla sub ochii nostri fara sa ne dam macar seama.
Cine ar fi crezut ca persoana aia pesimista si nefericita a disparut atat de subit?Da...astazi nu mai las pe nimeni sa ma vada asa.Zambesc pana ma dor obrajii doar ca sa le arat ca n-au de ce sa-si faca griji pentru mine,doar ca sa-i arat ca am trecut si eu atat de usor peste...
Doar ca mint,mint si mi-e greu...mi-e greu inca sa vad cum totul s-a prabusit incet,incet si ca fiecare iluzie in care am crezut a fost in zadar.
Subconstientul meu nu a trecut peste,noaptea inca ne visez fericiti,zambitori doar noi.Tinandu-ne de mana si zicandu-ne ca cel mai groaznic cosmar ar fi sa ne pierdem unul pe altul.Insa acea realitate e de mult apusa...Distrusa de ignoranta,prostie,oameni,copilarii,stupiditate si iarasi ignoranta.
Am fost 2 actori prosti pe o scena de la Hollywood unde trebuia sa jucam atat de bine,unde trebuia sa traim piesa;unde fiecare emotie trebuia sa fie a noastra,fiecare bataie de inima sa fie plina de pasiune...fiecare atingere sa vibreze in noi..Si-am esuat iar eu am ramas aceeasi actrita proasta care se preface ca-i bine.
Nu-i nimic bine,dar o sa fie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu